Contacteaza-ne!

Asistent financiar și administrativ
CE TREBUIE SĂ FACI LA NOI
      ADMINISTRATIV
  • Selectarea furnizorilor (utilități, protocol, administrativ etc.) și gestionarea relației cu aceștia (negociere, urmărirea contractelor);
  • Înregistrarea documentelor, ștampilare, scanare, îndosariere, repartizare, arhivare;
  • Transmiterea documentelor prin e-mail; preluarea / predarea corespondenței (prin curier);
  • Asigurarea suportului administrativ pentru celelalte departamente (inclusiv protocol pentru întâlniri);
  • Activități legate de resurse umane (SSM, PSI, Medicina Muncii, întocmire contracte de angajare, elaborare fișe de post, actualizare ROI);
FINANCIAR-ECONOMIC
  • Contabilitate primară (emitere și înregistrare de facturi, operare și înregistrare de plăți; urmărirea scadențarelor);
  • Întocmirea dosarului lunar cu documentele contabile și păstrarea legăturii cu firma de contabilitate;
  • Întocmirea de rapoarte financiare lunare;
  • Activități de asistență a directorului/colegilor, prin întocmirea diverselor rapoarte și baze de date;
  • Propuneri de optimizare a activității;
CE NE DORIM DE LA TINE
  • Proactivitate, implicare, entuziasm și atitudine pozitivă, orientare către soluții;
  • Abilități organizatorice, bun management al timpului, eficiență;
  • Spirit analitic și orientare spre rezultate;
  • Seriozitate, responsabilitate și corectitudine;
  • Abilități excelente de comunicare și relaționare;
  • Cunoștințe avansate de operare MS Office (în special Excel);
  • Cunoștințe de limba engleză scris/vorbit (minim nivel mediu);
  • Studii superioare finalizate (profilul economic reprezintă un avantaj);
  • Permis de conducere categoria B (reprezintă avantaj);
  • 2-3 ani experiență pe un post similar.
CE GĂSEȘTI LA NOI
  • Domeniu creativ, inovativ și destul de nișat
  • Activitate diversificată, din care poți învăța încontinuu
  • Deschidere către proiecte internaţionale
  • Profesionalism și pasiune pentru lucruri bine făcute
  • Atmosferă de lucru placută
  • Flexibilitate
  • Colegi simpatici
CINE SUNTEM
  • OnScreen a debutat în 2010, ca studio de post producție video, apoi în 2012 am fost primii care au introdus tehnica whiteboard animation în România. În 2015 am fost câștigători la secțiunea StillMapp, din cadrul festivalului iMapp. Pe lângă animație video 2D, studioul are experiență în tehnologii creative, precum video mapping, Doodle Magic Board, Pop-Up Digital Cake, stage design, backdrop design, interactive floor/wall și activări in-store.
  • OnScreen – Cu noi te vezi bine!
  • Trimite-ne CV-ul tău la contact@OnScreen.ro și, dacă te potrivești profilului căutat, te vom contacta.

Contactează-ne!
Mesajul tău a fost trimis cu succes!



9 + 8 =